onsdag 28. juli 2010

Tiden flyr..

Tiden flyr og snart er sommeren over, værtfall ferien min. Håper solen blir her resten av uken slik at jeg får litt mer farge før det er tilbake til hverdagen igjen. I går var vi i oslo med Elin og lars erik, der shoppa vi litt og spiste på Lekter`n. Da vi kom tilbake reiste vi for og fiske da jeg hadde kjøpt meg nytt fiskeutstyr på Europris ("gi deg storfiskar`n")I Dag har jeg spist lunch og vært på stranden med Elin, Anya & lille søte Ylva <3 To kjempe koselige dager. Det er slik som disse dagene sommeren skal være :) Nå ligger jeg på sofan og ser på et prog. på tv 3 om rotete hus, fy fillar`n tenk og ha det slik sier jeg bare.. Det hadde ikke jeg klart!!



Må bare nevne det nyeste VAKRE HJEM OG INTERIØR, det anbefaler jeg på det sterkeste. Så mye inspirasjon jeg fikk da jeg leste dette. Løp og kjøp :)




(Bilder lånt fra: http://www.vakrehjem.com/ )

Ha en fortsatt fin sommerkveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar