mandag 9. mai 2011

Ryddig klesskap

Kleskapet mitt er et evig rot. Det er fint i en uke etter jeg har ryddet det så blir det kaos igjen. I går da jeg hadde lagt meg kom jeg til å tenke på at jeg kan jo flytte alle klærne til samboeren min inn på gjesterommet så får jeg dobbelt så stor plass. Da kan det ikke bli så fort rotete der + at jeg kan få et system. Så nå ligger jeg på sofan å vurderer og starte. Det eneste som er dumt er at det er såå fin vær ute at jeg skulle egentlig fått litt sol på kroppen i stede. Leste nettopp denne artikelen i håp om å få litt inspirasjon.

http://www.dagbladet.no/2009/12/27/nyheter/bolig/tema/interior/klikk/9699624/#fname=clientLogin$namespace=DB.Client




Slik tenkt jeg at skapet mitt skal se ut når jeg blir ferdig.. (bilde er lånt fra artikelen over)

Jeje vi får se da da hvordan det blir om jeg i det heletatt gidder å starte !

Ha en fin efta :)

2 kommentarer:

  1. Hehe..du kaster ut ole kristian altså..;-) du får komme hit med klærne dine..for det har vært lite prioritert hos meg på veldig lenge..så jeg har ikke no å ha på meg:-P

    SvarSlett
  2. Ja stakkar han har flytt inn på gjesterommet ;) tror ikke du vil ha noe av det jeg ikke vil ha for å si det sånn :)

    SvarSlett