søndag 30. mai 2010

Hei igjen:)

Hei igjen :) Har i det sisste vært elendig til og blogge. Har hatt sy mye og gjøre med maling av hus, spania tur, planting av hekk, dandering av bark og selvfølgelig jobb. Også har jeg rett og slett ikke hatt noe og blogge om. Men nå har jeg veldig lyst til og vise dere bilde av det nydelige fuglehuset fra sia interiør som jeg kjøpte her om dagen. Passet veldig godt på den nymalte grå veggen :)
Endelig begynner vi å bli ferdig med malingen. Vi har fått kjempe god hjelp av min svigermor. Ellers hadde vi ikke på langt nær vært så langt vi er nå. Det som gjennstår nå er et strøk til ved trappa og øverst på den ene siden av huset, det hvite rundt vinduene og gulvet på terassen. Før og etter bilder kommer da alt er ferdig.

I stuen er det nå litt lyserosa detaljer. Jeg elsker og flytte rundt på ting og bytte litt på fargen på detaljene. På bordet er det stadig forandring og jeg har tenkt til å begynne og blogge bilder av det forskjellige jeg har og har hatt på bordet i det sisste. (dette kommer senere).

I morgen har jeg fri, dette skal bli godt. Har en del ting på planen. Kan ikke huske sisst jeg hadde en dag uten planer..

-Klesvask
-Dyrlegen med Amy
-Besøk av Kristin og Christopher
- Gå en tur
- Male terassegulvet om været holder seg.

Men nå Begynner filmen vi har leid. HadeBra !:)

Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar