mandag 31. mai 2010

Sol & Sommer

Sier to ting som beskriver dagen idag: SOL & SOMMER.

For en herlig dag, dette har jeg ventet lenge på. Å kunne gå i singlett og shorts uten om og fryse.. I dag har jeg i grunn fått gjort litt av hvert. Har handlet, vært hos dyrlegen med Amy, hatt besøk av Kristin og søte Christopher, vært på besøk hos oldemor og mormor, malt trappa, vært i vika og sett på den nye båtplassen, vaska og tørka tre maskiner med klær og ikke minst kost meg ute i sola. Må si jeg har vært efektiv idag. Hadde bare vær dag hver slik ;)

I morgen tenkte jeg at jeg skulle stille vekkeklokken og komme meg opp litt tidlig slik at jeg rekker og beiuse et strøk til på trappa og ordne litt før senvakt. (til dere som sier at det lønner seg og bare ha et strøk på trappa slik at det ikke flasser, jeg har hørt hva dere sier men må ha et strøk til slik at det dekker ordentlig siden trappa er så slitt.) Velvel, håpe dere har kost dere like mye i solen idag som jeg har gjort. Ha en fortsatt fin kveld!

AmyGull som har vært så
flink og tatt vaksine idag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar