torsdag 3. juni 2010

Fri dag:)


Et bilde fra hagen .


Dagen i dagen har gått fort og jeg har i grunn rukket å gjøre MASSE.. Dagen startet med at jeg skulle få besøk av kjersti som skulle spise lunch her. Jeg hadde tenkt til og bake foccaciabrød men oppdaget at jeg ikke hadde gjer. så da måtte jeg til gran for og lete etter ferdeig brød noe som viste seg og ikke være så lett, meen jeg fant det til slutt på spar :) Deretter koste vi oss ute i solen med lunch og vannmelon :) Etter Kjerst hadde reist malte jeg hele verandaen et strøk,plantet en blomt og vannet resten. Så kan Anya, Ylva og terje. Vi grillet plser og koste oss.. Etter Ole Kristian hadde kommet fra jobb spurte han om jeg ville være med på alnasenteret entur og jeg sier jo ikke nei takk til og dra på et kjøpesenter :) Akuratt hjemme igjen nå, så nå er det natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar