tirsdag 1. juni 2010

God Morgen=)


God morgen. Våknet opp til sol og blå himmel idag også, deilig.
Dette bilde tok jeg i går kveld ved randsfjorden. Vi tok en kjøretur for og se på den nye båtplassen vår. Gleder meg veldig til 3 uker med ferie på randsfjorde :)


I går da jeg hadde besøk lagde jeg litt lunch, syntes selv det ble veldig godt så frister veldig til gjenntakelse idag ;)

Oppskrift:

-Foccaciabrød
-peppret kalkun pålegg
-hvitløks maiones
-pynte salat
- ruccolasalat
-paprika
-løk
-tomat
-litt pesto til og pynte med.

Til drikke drakk vi vann med lime og fun light saft. Friskt og godt i det varme været.

Håper det smaker velbekomme (som hun i god morgen norge sier)




Også må jeg jo bare legge med et bilde av den nymalte trappa mi, ble veldig fornøyd med fargen.

Ha en fin dag ute i solen alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar